Gott Nytt År!






En nyårsdukning för fyra.



Rosor i blickpunkten.



Ljus är alltid vackert.



Mera ljus,hittade ljusmaschetter på rea till halva priset.När det är nyår
ska det glittra!



Det ska glittra i kväll !



Rosa elefanter till fördrinken.



Ja det var lite bilder innan maten
Gott Nytt År ! Vi ses snart igen.

Kram,Majlis. 
#1 - - Kristina:

Jag googlade för att hitta glasen med rosa elefanter på och din sida kom då upp. Min fråga är, vad är det för tillverkare, designer på dessa glas? De ska finnas i andra färger också men eftersom de är gamla så vet jag inte hur jag ska söka närmare efter dessa.
hoppas du vet om dina rosa.
Hälsningar Kristina

Svar: Hejsan Kristina,jag har vunnit dessa glasen för många år sen och vet inte mycket om dom.Men där finns ett litet märke där det står Panache eller kanske ponache på dom.Lycka till !
Maj-Lis Renud

#2 - - Anonym:

Denni ❤