Snart slut på julen.



Hyacinterna håller sig så fina!




Ammarylisen trivs bra i mitt fönster,det kommer en klocka till i toppen.



Jag har nog varit snäll,tomten kom med julklappar till mig också!
Fin lyckta från mina små barnbarn.



Fin lyckta från Kjells barnbarn.



Vacker ask från min svåger.Är det något i kanske?



Jajamen, en söt mugg till mitt morgonkaffe.



Sysster min vet att jag gillar Karl Larssons bilder.Vacker tallrik att lägga
något gott på.



Till sist måste jag visa våra egengjorda marsipangrisar.Vi var och hälsade
på kjells barn i mellandagarna.Dom hade som aktivitet att alla skulle göra
en marsipangris,jätteroligt.
Den räcker inte ut tungan,det ska va ett äpple
han har munnen ha,ha.



Ett hjärta från grabbarna som kom hem från Norje,och ett par vantar från
min kära systers hundars päls, som hennes svärmor tillverkat.Dom är
regält varma,om det nu blir någon kyla.

Ja så fick jag en del annat smått och gott när barn och barnbarn var
hemma på julbord annandagen.
Tack alla nära och kära,älskar er!

Det var allt för denna gång,vi ses innan nyår.
Kram och hej då.
Majlis.
#1 - - Skogslyckan:

Så fint det blommar hos dig! Och vilken massa julklappar, du har allt vart snäll du...ler.

Ha en fin dag!

Kram Pia