Advent



Första advent kommer alltid som en överraskning tycker jag.Nyss var det
höst och nu går det mot jul och vinter.
Det fick bli stora ljus med siffror i matrummet i år.Siffrorna har jag köpt på Indiskan.
Ljusen har jag tydligen provat innan, men när jag skulle köpa till nya på IKEA
så hade man klämt i rosa färg i dom, inte snyggt.Så jag får nog flytta om dom
innan jag tänder första ljuset.



Den rosa julstjärnan gillar jag.



Fönster med ny adventsstake,köpt på Ålens.Mina damer som stod där innan
har fått flytta på sig ett tag.





Vit julstjärna i köket appelsiner och adventsstake med smala ljus.



Mossa små tomtar och svampar fick samsas i denna gamla
adventsstake.



Glögg och peppakakor med ost det ger julkänsla.



Ett litet barnbarn på besök,så nyfiken fick blåsa ut ljuset.

Ja det var lite om min första advent.
Vi ses snart.

Ha en riktigt bra helg
Kram Majlis
#1 - - Jenny:

Riktigt adventsfint <3

Mys och värme i hela huset

KramKram <3