Förvandla en byrå



Nu är det några dar sen jag var här inne, har bara inte hunnit. Jag vet inte
 var tiden tar vägen.Men i allafall så tyckte jag att min lilla byrå i hallen
är så tråkig.Något måste bara göras.På ett ställe i källaren förvarar vi
tapeter som blivit över,så jag kollade och jag hade kvar rester från hall
tapeten som det är mer än 20 år sen vi satte upp.
Inte illa att den sitter kvar så ombytlig som jag är.Nu kom jag på att
jag (eller Kjell)kunde förnya byrån med tapeten.





Visst blev det bättre.



Eftersom tapeten på väggen och på låderna är samma så blir det inte
rörigt,utan byrånsmälter in i inredningen.
På byrån sitter min favoritängel. 



Mysig med en fågel i håret.



Runda former.



Rund och go!
Ja det var allt för i dag,nu väntar IKEA,inhandla värmeljus och gardiner till
tv rummet.Jag ska göra adventsfint också,så det kommer snart nya bilder.

Ha det gott!

Kram o hej!
Majlis.