Lite blandat



Lite kärt från mitt gamla köksskåp.



Kaffemuggar från Ikea, små Änglar från ett barnbarn Och köpt på Dimoda,
knoppar med bokstäver som ska skruvas på ett skåp köpte jag hos
Lyckliga Hilder.



Som ni säkert sett gillar jag statyer i min inredning,denna hittade jag
på Dimoda.Jag älskar barn så den får stå överst på min täljstensspis
tillsammans med en ljuslyckta som jag köpt i en inredningsbutik i
Knislinge som inte finns längre,men lycktan kommer från Danmark
vet jag.



Det här kallar jag för konst.Den stod i ett gammalt hem och ingen ville ha
den.Det föreställer ett barndop och är snidat i trä,under är den signerad
Olof Olsson.Jag blir smått lycklig när jag hittar lite annorlunda grejer.
Lägg märke till en liten handuk på dopfunden,så charmigt.Den får stå på
det vita skåpet i matrummet tillsammans med 2 gamla biblar och en
nyinköpt blommig burk från Simmreshamn som vi besökte i helgen.
Ha en bra dag.Kram

Majlis.
#1 - - Skogslyckan:

Vad mycket fint du har i ditt skåp! Och den snidade gruppen är ju så charmig. Tänk vad man blir nyfiken på dess historia! Ha en fin dag!

Kram Pia

#2 - - majlisTack Pia,kul att få lite kommentarer.: