Tages i Söndraby



Vilket helt underbart ställe som jag varit på i dag.Så smakfullt och fint,
hit kommer jag att åka igen.Välkomna att titta in !





Vackra saker överallt


 



Finns även en hel del kläder i butiken



Här en vacker kruka



Krukor i grupp



Underbar bild på locket till runda burkar



Här,bara en bild från ett bord fyllt med ideer till inredningen



Saker i svart och vitt



Miljön är fantastisk i den gamla byggnaden av sten



Fina växter lite överallt



Här finns saker för alla smaker



Gamla vingar, altså jättegamla



Fina glasprydnader



Här fullt med små söta grisar



Sissta bilden för i dag.Jag har bara lagt in en tredjedel av alla bilder
som jag fotade hos henne,Maria heter hon och butiken ligger mellan
Oppmanna och Barum.
Jag blev genast förälskad i stället och frågade om jag fick ta lite kort
och lägga in dom på min blogg och det fick jag gärna.
Fortsättning följer så ni ska få se alla bilderna jag tog.

Hej då,vi ses och tack Maria på Tages i Söndraby !
Kram Majlis !
#1 - - Maria på Tages I Söndraby:

Hej!

Härligt att se alla bilderna du tog :-)

Du är mer än välkommen om du vill fotografera mera till din blogg. Kommer ju alltid in nyheter o här finns ju mkt underbara miljöer till dem. Jag ska följa dina inlägg.

Hoppas ni fick en trevlig eftermiddag sen...



Mvh

Maria

#2 - - Sara:

Ja jösses vilken butik! Hit åker jag nästa helg minsann. Vet att det är underbar natur i de här trakterna och det är väl snart dax för boken att slå ut. Då har vi alltid haft picknick för att fira våren i vår familj. Den traditionen ska jag föra vidare till mina barn och varför inte då kombinera detta shopping i vacker miljö och familjemys.



Fina bilder Majlis!



Sara