Inte bara inredning !

 
En dag när jag och min sambo Kjell passade mina två barnbarn skulle Kjell klippa gräset innan det börja regna,
regnet hängde i luften.Jag var uppe på balkongen med min kamera och letade lite motiv att fota .Då fick jag se
Helmer traska efter Kjell när han klippte gräset,såg så kul ut eftersom han gick i samma takt.
 
 
Efter en liten stund kom Tuva,hon går i samma takt.Hela tiden sjöng dom och försökte överrösta gräsklipparen !
 
 
Och så vänder vi ,vandra vidare.
 
 
Nu är det snart klart för nu kom regnet...
 
 
Efter alla dessa steg så ville barnen bada och det gick ju bra ,vi har nämnligen satt en stor parasoll
som skyddar för regnet.Bakom badet finns även duschen,bekvämt och bra.
 
 
Roligt har dom bland bubblor och mini vattenfall ! Tilläggas kan att Helmer är väldigt rädd om sin lillasyster så att hon inte kommer undet vattnet.Söta ungar !! Sen att få upp dom ur badet,det är en annan historia.
 
 
Om jag hittade något att fota på balkongen ? Nja,jag samlar lite flaskor som jag satt i ett fönster.
Det var vad jag hade i dag,blev lite annat än vad det brukar.
 
Vi ses snart igen !
Har ni inte röstat på mitt bidrag till sveriges charmigaste hem ,gör det om ni tycker om det förstås.
Ljungkullen heter bidraget ,tack på förhand,tack ni som har röstat !
Kram och hejdå !
Majlis.
#1 - - Gun-Britt:

Så gulligt!Undrar om Kjell kände sig förföljd, he he!Kram Från G-B
PS. Naturligtvis har jag redan röstat på ert vackra hem!!