Dukning i advent.

Här är den sista adventsdukningen i bagarestugan
 
Jag har lagt fyra kökshandukar,två mitt i mot varandra,lagt besticken i tygservetter och sen i mitten som ni
ser granris som jag plockat.Äpplena har jag gröpt ur så det passar med värmeljus.Ljuslyckta från ikea.
 
Man hittar många ideer i tidningar.
 
Jag har andvänt samma tallrikar och glas som jag hade på dom två andra dukningrna.
 
 
Jag gick ut och tog ett foto genom fönstret på denna dukningen också,spännande.
 
Ett hörn i rummet,en stubbe en björkgre lite tallris lycktor och en tomte sen blir det
snart jul.
Här kommer foton på dom tre dukningarna.
 
 
 
Det var det sista från bagareboden i Gyllingalängan för denna gång,men jag kan låva
att det kommer mer spännande foto i andra skepnader från det här lilla huset
 
Vi ses,kram!
Majlis