Inför julen

Lite pynt i köket inför julen.Lönar sig att vara barnvakt ibland,dom fina russin mandel
skålarna fick jag av min dotter Mimmi när jag passat hennes båda barn.
 
 
Mina söta tomtar .
 
Uppe på täljstensugnen har jag en konstgjord furugirlang,där har jag placerat en väldigt
mager men charmig tomte.
 
 
Den här tomten är lite stadigare och är lilla Tuvas favofit.Han är en vinst när jag tog en lott
från Perfekt Home,jättefin är den.
 
 
Här min lilla låtsasgran med en hel samling söta änglar.Dom har hängt med i många
år.Ända sen jag sålde oriflame,då vannt jag dom där.
 
 
På mitt turkos skåp i matrummet har jag satt en sorts en som jag köpt på IKEA ,ljusstaken
har jag köpt på Fröjd i Osby,den är gjord av gammalt stolsben.Även den lilla ljuslycktan
i plåt kommer Fröjd.
 
Fint tycker jag.Jag har lagt på lite skuggor för en bättre effekt.
 
Fina kottar som jag plockade i skogen står också på skänken.
 
Jag avslutar med en glittrig julstjäna,nötter och några vaxade äpplen.
 
En riktigt god jul och ett gott nytt år önskar jag er alla !
Vi ses snart med juldukningen,kram !
Majlis.