Inredning



Till denna helgen blev det röda tulpaner.



Och här har vi dom sista tomtarna från denna julen.Barnbarnet kom med en
påse för några dar sen,10kr mormor på maxi,du älskar ju dom.Ja det är så sant.



Ny soffa har det minsann blivit.Vi har inte varit särskilt nöjda med den vi hade,
var så himla låg att sitta i så den fick minsan bytas ut.
Nu får jag se hur det blir, med kuddar eller pläd.



Fler kuddar kanske ??



Det ena drar ju med sig det andra.Fick bli en bättre tv fåtölj också.Nu blev det
sittriktigheten som fick bestämma,men jag gillar att bryta trenden.Måste inte
vara samma stil och färg,bara man kan plocka opp annat som stämmer i rummet.
Men det är ju vad jag tycker.



Det blev till att möblera om lite.



Tavlan,en krigare som Kjells syster Kerstin har gjort när hon gick på konstskolan
år 1958,den är gjord med kolkritor.Jag gillar den skarpt



Dalahäst i bokhyllan.





Motiv från gammal tavla,köppt på loppis.



Dom hänger vid spegeln i rummet



Till sist,kuddfodral med tänkvärd text köpp hos Ingrid på Tyger & pinaler
i Sibbhult.


Nu sitter jag och tittar ut på snön som så vackert faller från himlen.
Hoppas den får stanna ett tag,vår värld blir så mycket ljusare då.

Vi ses snart.
Kram,Majlis
#1 - - Ingela Berglund:

Det är så roligt och inspirerande att titta in på din blogg då och då. Du ska tro att jag får många ideer till butiken vad gäller produkter. Lika roligt är det när jag hittar något som är kommit från Smak & Sinne! Kram till dig för en jättehärlig blogg!

Ingela