Lite vårnytt !



Här en bild på min fina terrin,behövs inte alltid blommor om man
har en liten deckoration.



En liten häst i växten,köpt hos Johanna på bostället för 29kr



Finns i svart också.Den hamnade i hallfönstret.



När jag hade varit  hos Tages i Söndraby och fotade fick den här fina ljuslycktan
en plats hemma hos mig på mitt turkosa skåp,99kr- rabatt



Ibland får man vara lite tokig.Hittade dom här tofsarna på vinden som
jag haft som gardinomtag för länge sedan,dom fick hänga på stolarna
i matrummet.Kom att tänka på Maria Montazami och hennes tofsar,
hon lär ha mer än 70st men här får det räcka med 4 st



Hittade föresten en fransk planch på nätet som jag tyckte passade till
skåpet och tapeten.Det finns lite turkos och brunt i den,men den var
 lite större än jag tänkt mig,sen får det inte vara för smått heller
då blir det lätt plottrigt



Bara en bild så där,utan tofsarna !




Vi var ute på en långpromenad i dag,jag och Kjell,då hittar jag dom första
syrenerna i år.Plockade genast en bukett.Man blir smått lycklig när
blommorna kommer och allt som blir grönt.Underbara vår !!



Då får vi se hur länge dom håller,brukar inte bli så länge men vackert
den tid dom varar


Ha en bra vecka alla ,vi ses snart !
Kram Majlis