Höst i inredningen.

Underbara höst.Sjön ligger blank och stilla och färgerna är fortfarande vackra,snart
faller löven.Jag bestämmer mig för att gå en en runda,ska plocka lite av naturens
löv och dylikt.
 
Naturen in på knutarna,så tyst det är här.
 
 
Den här båten har gjort sitt för i sommar.
 
Hemma igen med korgen full av sådant som man bara hittar i skogen.
 
Jag gillar att göra olika arengemang och att fota.
 
Jag hittade nypon och kastanjer,pumpor och äpplen hade jag hemma,
 
Kastanjer innan dom har öppnat sig har rejält vassa taggar,men dom är kul att titta på tycker jag.
 
Några gamla flaskor som jag hittat på loppis får va med på bild.
 
 
 
Jag har fotograferat i mitt rum där jag gör välmåendemassage,jag gillar tapeten i bakgrunden.
 
Här en bild genom ett gammalt fönster som bara står vid väggen som jag har som ett blickfång i
rummet.
Det får bli den sissta bilden denna gång,men det kommer snart fler från en annan
del av rummet.
Tack för att du tittar in på min blogg.
Vi ses snart igen.Kram !
Hejdå från Majlis