Lite från mitt kök.

Bild på mitt fönster.Äpplet i fönsterkarmen är köpt i Kivik när vi var där i sommras,hästarna som dekorerar
mina växter kan köpas hos Johanna på bostället,literoliga när inte växten blommar tycker jag.
 
 
En annan del av köket.Pumpor till dekoration och god frukt att stoppa i sig.
 
 
Jag älskar frukt,går åt en del ska jag säga.
 
 
Visst kan man mysa i köket .
 
Jaha,här står jag och lagar maten,fast nej det är nog Kjell som fixar den för det mesta eller nja vi hjälps
nog åt. Så är det .
 
Fotona är inte tagna på samma dag så ljuset är lite annorlunda och annat också.Jag gillar att fota och
går runt med kameran sen plockar jag bland fotona och lägger in här på bloggen.Ibland blir det bra, ibland
mindre bra,beroende på vilket humör jag är på.
 
Ett hörn i mellan två dörrhål,förmodlingen har jag gillat solens spel när jag tatt bilden.
Nu är tanken att vi ska återställa dörrhålet så att det blir fyrkantigt med dörrkarmar
om det går,får bli någongång i framtiden kanske.
 
 
Då har vi gått en runda i köket,trivs ganska bra med det,men är alltid svårt att få ett
fungerande kök utan en enda hel vägg.Men det funkar sen är det alltid något som
man kan göra bättre.
 
 
Datorer lever sina egna liv,eller gjorde jag väl ett feltryck.Bilden som ligger överst
skulle vara i slutet på detta inlägg.
Det är skåpet som står i matrummet,i det skåpet står denna lilla söta vas som jag
köpte till min mor när jag var 6 år gammal.Jag köpte den i en affär som hette Lindholms.
När mor flyttade till äldreboende så fick jag tillbaka den.Den kostade en krona och femtio
öre.
Allt för denna gång,kram vi ses.
Majlis