Hemma hos Helene .

I dag börjar jag med familjens hundar , Två stycken pyreneer som heter Yankee och Vicky .Otroligt
lugna och vänliga .Jag har respekt för stora hundar annars men dessa är så vänliga , men stora är dom.
 
Här vill kisen också vara med och mysa.
 
Här en fin bild från rummet som hundarna trivs i , dock inte i stolarna dom håller
sig på golvet .
 
Här har vi tv-rummet och här blir man gärna sittande länge vill jag låva .
 
 
Här håller sambon Jouni den öppna spisen igång , stora fina vedträ håller värme
länge, men så jobbar han i skogen så jag kan tänka att det ger honom både styrka
och muskler , inget gym här inte .
 
En titt i ett av köksfönstren enkla fina växter .
 
Vitmålade gamma köksluckor med fina handtag gör sig bra till blå kakel .
 
 
Trivsamt i köket .
 
Vacker , vacker bukett med blommor det måste inte vara en vas detta är så
fint tycker jag .
 
Detta har jag fotat hemma hos min kära syster en söndagseftermiddag i februari
Tack snälla  Helene , Mika och Jouni för att jag fick använda fotona här i min blogg !!
 
Vi ses snart igen slla ni som kikar in på min blogg , utan er hade det inte varit
hälften så roligt som det är nu. Kram !
Majlis