Lite nytt i fönstren.

Nu är det väldigt längesedan jag var inne på min blogg.Det blir så när sjukdom slår till.
Det är min fina mor som har blivit sjuk,hon är 92 år gammal och hon lär nog inte komma
upp på benen något mer.Jag har tillbringat mycke tid hos henne.Nu är lägret ganska stabilt
så jag passar på att förnya lite här på bloggen.
När jag tagit bort adventsstaken tyckte jag att det blev så mörkt och trist i mitt köksfönster
så jag har köpt en ny fönsterlampa på Dimoda i Kristianstad.
 
Gillar den här lampan.Dom flessta fönsterlampor är liksom en pinne,visserligen
utsirade och fina på sitt sätt men jag tyckte denna var annorlunda , passade bra i mitt fönster.
 
 
 
Efter att julblommorna åkt ut så ville jag förnya lite. Kommer inte ihåg vad denna
växten heter men den ger färg i rummet,
 
 
Här i trappfönstret har denna lilla söta blåblommande växt hamnat.
 
 
Ibland är det kul att fota i svartvitt , får se hur länge denna fikus klarar
sig i trappan , den får nog för lite ljus.
 
 
Till sist måste jag bara visa er våran katt som nyligen flyttat till oss.En stilig hankatt ,äkta bonnakatt hi,hi.
Han kan konsten att njuta av livet !
Ja det var allt för denna gång , vi ses.Kram
Majlis
#1 - - Gun-Britt:

Härliga och vackra bilder, som alltid!

#2 - - Ann- Christin Enlund:

Vilken mysig katt min katt fick somna in efter en tids sjukdom hon blev 15 år, jag saknar henne så!

Svar: Tråkigt att missta sin katt, man blir så fäst vid sina djur och du hade ju haft henne länge. Gott att veta hon har det bra nu .
Maj-Lis Renud