Lite nytt till inredningen.

När vi var på väg till Linköping stannade vi i Limmared och besökte Pias butik, så mycket fint där fanns
Jag fastade för denna fina pall som fick hänga med till Skåne. Pia som har bloggen Skogslycktan vill,
jag också säga.
 
I mitt köksfönster har jag placerat den här fina urnan som jag hittade i en liten butik intill där Sören och
Inger som bor intill Göta kanal.
 
En liten ljuslyckta som ger ett så fint sken tror jag köpte den inne i stan i Linköping
Fick bli en närbild också
 
Kul flaska hamnade i köket.
 
Och så hittade jag korta ljus som passar  tillexempel i en flaska.
 
En söt flicka på en pinne fick pryda krukan på trappan
Flickan i fokus
Till sist flickans vän som sitter i en ampel inte långt ifrån så dom kan se varandra.
Det var allt för denna gång, ha det fortsatt skönt och njut av sommaren ! Vi ses
Kram Maj-Lis