Lite rum, lite kök, lite uterum.

Jag har inte varit så flitig på min blogg här på ett tag. Det har varit så mycket annat som jag har sysslat
med, varit på kurs bland annat sen har vi ju en grillkåta som vi hyr ut och det tar sin tid. I dag har vi ett
barnbarn som tar studenten, härligt lycka till Albin !
Men nu tycker jag att det är dags att lägga in lite här så det får bli lita blandat från mitt hem, en bild från
vardagsrummet, älskar hotencia 
 
Gammalt glasfat samsas med gamla och någon ny ljusstake
 
En titt i köket, fönsterlampa från Dimoda och tre krukor på fat från Tages i Söndraby
 
Tänk att få känna sig som världens bästa mormor
Tacksam grön växt har fått påhälsning av en liten häst som faktiskt har kompisar lite här och där i huset
 
En del av uterummet som vi tillbringar den mesta tiden i nu
 
Grön växt i Ikeakruka på pedistal
En titt ut genom fönstren i uterummet, tycker om min solgrind.
 
Nu hoppas jag på uppehåll i regnandet så våra studenter kan firas utan att bli blöta
Vi ses snart igen, kram !
Maj-lis