En fantastisk dag

Ja det blev en fantastisk dag. Att få var delaktig i något så underbart som ett bröllop är ljuvligt och spännande.
Helt fantastiska människor kom en ganska tidig lördagsmorgon till mig, så fulla av förväntan och glädje.
En blivande brud och tre fina väninnor som delade Tinas glädje inför dagen.
På bilden här har Sanna som frisören heter kommit en bra bit på väg med Tinas hår. Hon är så duktig Sanna.
 
Här en bild med bruden och hennes glada väninnor. Ja som ni ser så är denna bilden tagen innan bilden
före, en skål för den blivande bruden som har fått spolar i håret men söt som socker i alla fall
 
Så fin hon ska bli. Sanna, frisören kom till mig och fixade frisyren till Tina som bruden heter, blir lättare
så för alla att ha allt på samma ställe.
 
Lockarna växer fram och Tina blir nöjd. Sminkningen är i det närmaste färdig bara läppstift och lite
små fix kvar.
 
Duktiga Sanna, det blir så vackert !
 
Här mitt barnbarn Tuva och hennes kompis Julia satt som förhäxade av att få vara med och se en brud
bli till.
 
Vackra Tina var lätt att lägga make up på så naturlig och fin
 
Nu kommer det några bilder som jag tycker så mycket om. Jag fick lov av Tina att fotografera henne och
även att lägga in fotona här på min blogg.
 
 
Bild från mitt matrum jag har ju en så tacksam spegel där att ta bilder i .
 
 
Som in vind drar förbi
 
En skål för framtiden, all lycka till er Tina och Martin !
 
Ja då är Tina tillbaks i rummet som hon blivit så fin i, för vacker var hon när hon kom till mig
 
Tack snälla Tina för att du ställde upp på min fotografering och att jag fick använda det här i min blogg
Jag gissar att din bröllopsdag blev precis som du drömt om och all lycka från mig ! Jag lägger in en
sista bild på dig och den är i svatvit, men det är också väldigt vackert.
Vackra, vackra Tina
 
 
Ja det var den sista bilden för denna gång, nästa inlägg kommer att handla om bröllopssviten
 
Hej och kram från mig
Maj-Lis
 
 
 
 
 
 
#1 - - Gun-Britt:

Fina bilder, enormt vacker brud i väldigt tjusiga och romantiska rum! Ditt hem Maj-Lis är som gjort för sånt här!! Kram från Gunsan

Svar: Tack Gun.Britt, härligt med dina fina kommentarer.
Maj-Lis Renud

#2 - - Marianne:

Tack för att ni gjorde Tina ännu vackrare! Allt blev perfekt och jag som Tinas mamma fick gråta en hel del av allt det vackra. Tusen tack för allt ni gjorde! Kramar Marianne o Affe

Svar: Tack så mycket, det var så roligt att få ha flickorna här.
Maj-Lis Renud

#3 - - Tina:

Såå fina bilder Majlis! Och tusen tack till dig och Sanna för en perfekt förmiddag :) både smink o hår höll för 80 kramar och massa dans och gläjetårar :)
Tack även för supermysig inredning i bagarboden <3

Svar: Tack, tack, jag delar din glädje.
Maj-Lis Renud