Förbereder för bruden

Lördagen den 25 maj sminkade jag en vacker brud. Jag har ett behandlingsrum i mitt hem där jag gör
ansiktsbehandlingar, välmåendemassage och även sminkar. Tillsammans med Anita på jyllingalängan
ordnar vi bröllopsbestyr till brudpar men även en romantisk helg till vem som vill.
 
Jag har plockat in vita syrener och tänt ljuskronan
 
På ett litet bord har jag satt fram frukt och godis. Glas för vatten och champang, Bruden har 3 väninnor
med sig som finns för henne denna stora dag
 
 
Ja nu lägger jag in några foton som jag tyckte om bara så där, jag gilla att fotografera .
 
Jag har möblerat om en del för att få det lite luftigare
 
Skrivbord och stol hamnade framför fönstret, ja det passade bra där tyckte jag
 
Framför denna möbel kommer bruden att sitta när vår duktiga frissa gör vid hennes hår.
 
Vackert, vackert !
 
Från det ena till det andra, jag lovade visa vad det var jag handlade när vi var i Polen när jag hittat en
plats till den. Det var den här fina handgjorda hästen med vingar som jag blev så förälskad i
 
Detta var allt för denna gång men fortsättning kommer med foto från när bruden var hos mig och även
brudsviten i bagareboden ett annorlunda och spännande ställe.
Vi ses, kram och hej då
Maj-Lis