Foto från vårt kök

Ibland går jag omkring med kameran och så tar jag några foto lite här och lite där. Denna gång blev det
köket.
 
Den här köksön är det bästa med vårt kök. Lagom höjd när man bakar eller lagar mat. Den står ju mitt i mot
vask och spis, frukosten brukar också intagas här när uterummet är stängt för vintern
 
Bra med plats i lådorna
En annan del av köket
God frukt. Äpplen och päronen har jag handlat på gårdsbutik i Vånga, jag försöker att köpa närodlat så
mycket som möjligt, frukten är färsk och smaken fantastisk och så hjälper jag odlarna
 
När jag tog en promenad så hittade jag massor med kastanjer som ramlat från sitt träd. Jag plockade
en hel del som jag kan dekorera med, och så fans det lite nypon kvar men dom är snart slut men några
blev det i alla fall.
 
Två glasburkar, två ljus lite kastanjer och nypon mer än så behövs inte så blir jag nöjd och glad
Ha en fortsatt bra vecka så ses vi snart igen, kram !
 
Maj-Lis