Något gick fel

Dom här bilderna och berättelsen om dom blev inte publiserat. jag hittar inte var det hamnat så jag
tar i alla fall fram fotona. Inlägget handlade om Den vackra krukväxten hotensia, snittblomman ranunkel
och min praktförkylning
 
Hotensian i mitt matrum med sina vackra färger
 
Så fin i lila,rosa, vitt och blått
 
Här vackra ranunkel i vas
Ljuvliga
Det blev lite konstigt det här inlägget inte vad jag tänkt
Men eftersom det första försvann och inte kommer jag ihåg hur jag hade skrivit det så blev det
bara lite bilder. Och förkylningen är på bättring. Datorer lever sina egna liv, suck
Kram vi ses
Maj-Lis
#1 - - Mia:

Älskar ranunkler!
Hoppas förkylningen är bättre!

#2 - - syren:

Hortensia är en underbar blomma. Ranunkler är också vackra. Datorer gör som de vill ibland. En fin blogg du har. Krya på dig!