Början på något nytt

Ett förkläde och en korg kan bli början på något nytt. Ni vet det gamla garaget som bara står där
vill jag hitta på något alldeles tokigt i. Ett mini kafferep
 
Förklädet ska jag ha på mig och i korgen bär jag ner kaffebröd som jag själv bakat
Naturligtvis så ska hela garaget städas ut och göras om. Den gamla Ikeasoffan åker till tippen och istället
kommer det in en liten rottinggrupp. Dom gamla plankorna som bord ska vara kvar och Kjell ska tillverka sittbänkar
plus att jag ska köpa in lite gamla stolar
 
Ja så här ser det ut nu så här blir mycket jobb i vår och en hel del förändringar. Man måste beställa tid
hos mig eftersom jag inte har så stor plats. Utanför ska jag ställa gamla trädgårdsmöbler. Tanken är också att det ska bli någon form av avskärmning helst med växter eller andra naturmaterial. Vi får väl se om det går att
genomföra men jag har redan några intresserade
 
Vi ses snart igen. Kram
Maj-Lis