Förändra med tapet

I dag kom den första snön för i år till Skåne. Det är mysigt men synd att det blåser. Jag ska fixa en överraskning
till en tjej som fyller 40 år. Det är hennes systrar och man som skall överraska henne med ansikts behandling
mat i Grillkåtan och bad i vårt ute spa. Så jag tänkte blogga lite innan jag ska ge mig i kasst med förberedelserna. Gammaldags låder och ljus mysigt.
 
Det här är ju från min härligt turkosa skänk som jag gillar att ändra lite smått på. Det står några runda
låder till vänster som jag förändrat med tapet.
 
Så här såg dom ut när jag köpte dom på IKEA för några år sedan
 
Så här fint blev det, ska erkännas att Kjell har hjälpt mig inte så lätt när man behöver flera händer
Tapeten räckte inte till locken men det gör inte så mycket blev ganska bra ändå
Den här brickan behövde också uppfräschas lite så när jag nu hade tapeterna framme så fixade jag till
denna som blev fin den också. Tapeterna har jag fått av Kjells dotter Mia som jobbar på Boråstapeter
Detta är ett mönster från en gammal tid som har utgått
 
 
Här placerades brickan på skänken i köket
 
Jag avslutar med en bukett rosor och önskar er alla en riktigt skön helg
Vi ses snart igen, kram !
 
Maj-Lis
 
 
#1 - - Marie Skoog:

Hej!
Så fint, så fint!
Idag har jag suttit och skissat på trädgårdar och det är ett härligt sätt att få vår i sinnet fast snöstormen viner utanför.
Kolla in min blogg. Ska snart sätta fart på den. Om att byta bana mitt i livet. Kram Mia

Svar: Härligt Mia, följ din känsla det brukar alltid vara rätt. Kram från oss
Maj-Lis Renud