Kyla utanför fönstret

Det är inte så kallt för att vara i januari, men jag fryser och fryser och fryser i alla fall
Det har blåst i flera dagar men nu har det lugnat sig lite i alla fall. Jag är inte någon vintermänniska
jag frys hur mycket vi än eldar. Kan bero på att jag har fibromylagi som jag märker av som mest när
det är kallt
 
Jag längtar till sommaren. Och resan är bestäld, det blev Skottland i år med pubafton,whiskyprovning
besöka Loch Ness, London och mycket annat. Ska bli så underbart roligt !! Och som gräddan på moset,
vi åker tillsammans med bästa vännerna från Linköping. Jag säger bara Yes !
 
Men man måste lugna sig annars längtar man ju livet ur sig, och man vill ju leva länge.
Det är ju faktiskt så här, att "om man vill leva länge så måste man gå med på att bli gammal" så är det
Föresten så har min fina Kjell skickat in till youtube när han sjunger och spelar, jag vill bara va en gamma
l man, inte
så illa faktiskt
Ja då bjuder jag på några ljus som värmer och är fina att titta på, det är faktiskt den enda fördel med vinter
och mörker att tända ljus. Jag har alltid många ljus tända det blir jag glad av.
 
Ja det var lite tankar om kylan och vintern med bilder från mitt köksfönster. Kram
Vi ses snart
Maj-Lis