Byta sängöverkast

Vist kan man ha mer än ett sängöverkast. Jag såg detta i Ellos katalog och blev så sugen att byta.
 
Detta överkastet har jag haft ett par år och var ganska nöjd med det. Men som jag är väldigt ombytlig av
mig och gillar att inreda blev jag sugen på att byta. Vi har en extra bädd som kunde få detta i stället.
 
Jag gillar när sovrummet är romantiskt och har faktiskt letat efter ett överkast som jag skulle gilla
så när jag hade ett erbjudande hos Ellos där jag fick dyraste artikeln för halva priset om jag köpte
tre produkter så slog jag till.
 
Ja, så det blev en sängkappa och ett kuddfodral också.
 
Kudden med flickorna har jag köpt på Rusta
 
Det är ju så att när man byter ut något så drar det en del annat med sig, jag hade en brun kudde innan
så det blev bra till slut
 
Pallen och gardiner får vara kvar
Så blev det fint. Här en bild tagen från spegeln
Ha en fin vecka. Kram vi ses här snart igen
 
Maj-Lis