Förnya enkelt

Mitt mörka skåp har jag haft länge. Jag köpte det i en antikaffär för säkert tio år sedan. Skåpet är
från slutet av 1800 talet och var väldigt slitit. Så för några år sedan betsade Kjell det mörkt, med
övertalning av mig måste jag erkänna.
 
Jag har haft fina hyllremsor på hyllorna innan och man såg tydligt vad som fans i skåpet, men så ville
jag förändra igen och hade sett i en inrednings tidning att man satt tyg på insidan av glasdörrarna
 
Sagt och gjort. Jag tycker det blev fint som omväxling. Skåpet är väldigt högt så det blev lite elegant kan
jag tycka. Tofsen på dörren är faktiskt av porslin.
 
Det har hamnat ett par söta barnänglar vid sidan om mina fjärilar. Dom kanske kan flyga tillsammans.
Foto från fönstret i rummet. När solen skänker sina strålar på ett särskilt sätt är jag framme med kameran
 
I rummet intill. Det där med hästar vet ni. Men nu räcker det, nu har jag inte fler. Men dom får ju inte se
ensliga ut därför får dom ha lite sällskap.
 
Runda tillsammans.
 
Det var vad jag hade att bjuda er i dag. Vi ses snart. kram
 
Maj-Lis