En trappa upp

Sådär, nu har jag bytt bordet som stod här mot skrivbordet som jag hade i behandlingsrummet. Det passar
alldeles utmärkt. Skrivbordet målade jag för något år sedan till svart var tråkigt furu innan, men det är gammalt
 
 
Gammal spegel flyttades hit mellan fönstren.
Jag hittade en snygg skrivbordslampa hos Clas Olsson 299 kr är billigt. Jag har varit på flera andra ställen
Typ lampaffärer eller möbelaffärer, där kostar liknande ca 1500 kr. Alldeles för dyrt tycker jag. Dessutom
är de samma material som ramen på spegeln och beslagen på skrivbordet Lådorna är från Rusta.
 
Stolen som katten Misen gärna ligger på. Sladdar är ett elände men måste ju finnas.
 
Jag trivs lite bättre så här jag går ju förbi här varje kväll när jag ska till sovrummet och varje morgon
på väg ner till frukosten
 
Som min fina Kjell alltid fixar till oss
Förresten jag var på Murarebackens Antik i Sölvesborg och köpte dessa läckra dörr knoppar som jag
bara måste ha
 
Passade utmärkt på det målade skåpet
Och så blev det en turkos nyckel till prydnad.
Nu ska jag hålla lördag, kram på er alla där ute i rusket
 
Maj-Lis