Något att göra

Tröttnade på mina svarta gardinstänger så när jag upptäckte att Jysk reade 40% på alla stänger och
tillbehör så passade jag på att byta ut dom svarta mot vita med lite skav på
 
Det fick bli i matrummet också ( Hmm syns inte så mycket ) lite men en stor förändring i mina ögon
i alla fall
 
Jag har under en längre tid funderat på hur jag kan få det trivsamt i allrummet på ovanvåningen.
I det rummet samsas datorn med tv och jag tycker att jag får inte till det. Men på vinden hittade jag
några gamla resväskor som jag plockade ner
 
Dom får stå vid trappräcket
Nja resväska var det ju igentligen inte, när jag tittade i den. Min det gör inget jag fick ha dom ligganes
här som prydnad. Vill Kjell spela så tar han fram sina instrument. Måste erkänna att jag inte visste vad
som fans i väskorna.
 
Jag får se vad som mer ska hända här uppe detta är bara en början
Den här stolen får vara kvar barnbarnen älskar att gunga i den
Det är högt till taket och jag gillar att bjälkarna syns och det lilla halvmåne fönstret. Får se vad som skall
hända  här, fortsättning följer.......
 
Här är en som trivs i alla fall han bryr sig inte. Och jag bara älskar att ha lite att göra i huset
Vi ses snart igen.
Kram
Maj-Lis