Fåtöljer.

På denna plats har det ju stått en väldigt skön fåtölj och då kan man ju undra varför den inte står kvar där
Ja den har inte bytt ägare, inte heller försvunnit från huset,men den har flyttat en trappa upp så nu står
den framför tv-n på ovanvåningen och det blev bra.
Vi hade två sittpuffar också här nere som stod vid pelarna men vi kände att när vi hade gäster så var dom inte så praktiska så jag sålde dom och nu har vi två, i mitt tycke snygga fåtöljer och någon annan blev nöjd med puffarna.
 
Fåtöljerna med det kul namnet professorn hittade vi hos Leander Persson i Kristianstad. Dom finns i både
skinn och tyg i olika färger, brunt skinn passar bra till mina matrumsstolar som står i rummet intill
 
Jag gillar att det är typ likadana spikknappar på fåtöljerna som på matrumsstolarna
 
Vårvärmen kom och försvann lika fort men vi öppnade upp till uterummet och nu får det
vara så, vi brukar öppna upp i mars och stänger i november.
Nu känns det så viktigt med ljuset och det blir ljusare för varje dag, härliga vår och sommar som är på väg
 
På loppisar brukar jag köpa gamla böcker som jag lägger lite här och där. Här mjukar dom upp
så det inte blir så kallt och metalliskt
 
Från det ena till det andra, ibland får jag bara för mig att jag vill förändra. Jag tror jag tar och vänder på
köksön, kanske trivs vi med den såhär, man kan ju alltid prova.
 
Men, nej den flyttas tillbaks igen till min käre mans lättnad så nu är det ordning och reda igen
 
Ha det gott så ses vi snart igen.
Kram
 
Maj-Lis