När trädgårdsblommorna flyttar in

 
Ja då lyfter det i inredningen. Hotensia är ju en av mina favoriter. Jag har flera fina buskar i trädgården
som jag plockar av efterhand som dom biommar. Här har denna bukett hamnat på turkosa skänken i
vardagsrummet
 
 
Att använda böcker att ställa krukor eller vad man nu vill ska komma upp lite är både snyggt och praktiskt
 
 
 
Vita Hotensia är alltid lika vackert  vart du än ställer dom. Här står dom på matbordet,
bilden har jag fotograferat från den stora spegeln i rummet.
 
 
Nu har dom vita blommorna vissnat och jag har bytt ut dom till en bukett i underbara pastellfärger
Även dessa är plockade i trädgården
 
Så ljuvliga att det får bli en bild till från samma blommor
 
 
Här har köksön fått en bukett som står ståtliga i solen från fönstret
 
Sommaren har ju stannat kvar, men den kom lite sent så det gäller att njuta så länge den varar
Nu är vi inne i sista halvan av augusti så vi får se fram mot en fin höst hoppas jag
 
Vi ses snart igen
 
Kram till dig från mig och tack för att du tittade in
Maj-Lis