Inredning, så modern den kan bli

 
 
 
 
I helgen var Kjell och jag hundvakter till min äldste sons två hundar, ja dom är ju hans frus hundar också.
Dom har nyligen renoverat och bytt ut sitt kök och eftersom deras stil är helt annan än min så blev jag
sugen att fotografera till min blogg så jag frågade om det kunde gå för sig och det gjorde det
 
 
Så jag gick löst med min mobilkamera medam Kjell klappade hundarn och blev kompis med dom
 
 
Det är ju inga små hundar precis. Här poserar Nala, man kallar den rasen för lejonhund och jag vill lova att
hon vaktade oss
 
 
Det var bässt att se till att dom fick mat så dom inte blev irriterade på oss, men det var ingen risk lugnare
och snällare hundar får man leta efter. Här käkar Ebba som är en rottweiler
 
 
Köket från en anan vinkel. Inget onödigt framme, vad är det man säger, lite avskalt kanske.
 
 
Kjell fixar maten till oss, vi fick ju bo här tills familjen kom till baka dagen efter, dom var nänmligen på
julbord med sina anstälda med övernattning. Men det gick abbsolut ingen nöd på oss, mat och dricka
så mycket vi ville så det blev lite av en mys weekend
 
 
Kök och matrum går i ett, ljust och vackert
 
 
Lampan över bordet har faktiskt kommit från mig. Ja vi bytte, Anders gjorde ett litet jobb till oss
och var nöjd med lampan, bytt är bytt.
 
 
Intill matrummet finns tv-rum med en stor U svängd soffa och vill man se på film så hänger det vist en bioduk
också där men vi nöjde oss med tv
 
 
Ingen bra bild grynig och dan men jag lägger in den ändå. Två hundar och en lathund, eller ?
 
 
Kompisar i det inbyggda uterummet. Mycket sten i detta hus och trädgård, men han är ju inte stenläggare
för inte.
 
 
Tack Anders och Anki för att jag fick fota en del av ert hem och tack för allt annat denna helg
 
 
Ja det blev en lite annan stil än den ni brukar se här, men vist är det härligt att inte alla hem ser
likadana ut
 
Kram
Maj-Lis
 
 
#1 - - Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

Så snyggt! :)

Svar: Ja dom har verkligen en modern och stilig stil på sitt hem.
Maj-Lis Renud