Förändring här också.

Jag har under flera års tid gjort ansiktsbehandling med välmåendemassage. Tanken har varit att ge mina
kunder en avslappnande stund i mitt behandlingsrum som jag inrett med tanken att det även ska vara
vilsamt för ögat. En avslappnande musik kommer från högtalarna när jag masserar lugnt, så jag ger inte
massage på djupet om man säger så.
Nu tyckte jag att rummet behövde fräschas upp. Golvet målades vitt......
 
Och där det en gång varit fönster (som vi satt igen) har jag satt en i mitt tycke underbar tapet som passar
alldeles utmärkt till den målade väggen. Tapeten har jag köpt hos målerifirma Sture Persson i Knislinge
där får jag alltid jättebra hjälp.
Och så har jag min undrebare man Kjell som både målat golvet och tapetserat.
 
Nu håller jag på att inreda så det blir bra, det drar ju alltid med sig en massa när man ändrar.
Vita gardinstänger köpte jag på IKEA och även dom tunna vita gardinerna. 29kr för ett par så billigt att
jag kan byta utan dåligt samvete. Mattan hittade jag på Rusta 199 kr, eftersom jag målat stjärnor i
taket så fick det bli en matta med stjärna på,annars hade jag tänkt en stor trasmatta men hittade ingen.
 
Den gamla lampan med prismor har hängt i tv-rummet på nedanvåningen men har fått flytta in här.
Den ska kopplas in när tid ges. Jag har bara färdigställt halva rummet så jag har lite till att ordna med
men det måste bli färdigt denna veckan sen har jag kunder som kommer
 
Det svarta gamla skrivbordet som stod här innan har jag flyttat till ovanvåningen så jag letade efter
ett nytt och hittade detta fina skrivbord hos Svens flyttningar i Hanaskog. Målat och fint så jag
behövde inte göra något vid det utan bara sätta in det på plats
 
Ibland skall man ha tur 900kr tyckte jag var ett bra pris för så fint skrivbord.
Ja nu är det ju så att rummet används inte bara till behandlingar utan även som ett gästrum
Vi möblerar bra om lite och sätter in extrasängar sen funkar det alldeles utmärk och våra
gäster får ett rum för sig själv, i april ska bästa vännerna få inviga det.
 
Nu blir det till att gå ut i det vackra vårvädret, ha det gott
Kram
Maj-Lis