Så händer det som inte får hända !

Jag började känna mig hängig på kvällen den första dagen efter Kjells behandling.
På morgonen dagen efter är jag riktigt dålig, feber, ont i hela kroppen och ett huvud som käns två nummer
för litet eller för stort hur man nu vill se det
Då kommer oron som ett brev på posten, tänk om jag har smittat Kjell och äventyrar hans behandling
 
 
Det är ju inte mycket att göra åt och på sjukhuset säger man att om han blir sjuk och får feber så måste han
komma in.
Dom är väldigt noga och han har fått tre olika telefonnummer att ringa så någon skall svara och ta imot honom
men vi får hoppas att hans imunförsvar är starkt så han slipper problem i onödan
I morgon får han åka in och få blod igen sen är det paus till tisdag
 
 
Så här pigg eller envis är han, första dagen efter behandlingen
Nu skall jag inte trötta ut er med sjukdommar mer i dag
 
 
Vi har burit dyner ut och in varje vår och sommar så nu bestämdes att vi måste köpa en låda att lägga
dynorna i.
Sådana fins lite varstans , vi köpte en ful klumpig sak på ÖB 399 kr.
Ja sen skall den ju stå i närheten av trädgårdsmöblerna, vi ställde den på verandan, vår söta lilla veranda.
Man kan sitta på den, det var en förutsättning för att vi skulle köpa en sån, men den är i plast och och
inte snygg. Lägger man på tjocka dyner ja då blir den för hög och man når inte ner med fötterna
 
 
Då kom jag på att jag hade en trasmatta som jag provat att ha i hallen men som jag sen tyckte att den passade
inte där, den fick bli räddningen så här långt.
 
 
Man kan kanske piffa till den lite med någon liten växt eller så
Jaha, hur tänker du nu, så man skall plocka undan en massa grejer innan man får tag i dynorna var min käre
mans komentar.
Nja det var nog inte så smart men mattan kan ligga kvar och jag lovar att inte sätta dit en massa krukor och
sånt. Får se den kanske hittar en annan plats.
 
 
Nu blev det lite ihopaklämt på den andra delen av verandan, gör inte så mycket för jag har tänkt att här skall
det komma lite nättare möbler, får se vad mannen säger
Kanske bara två rottingfåtöljer eller....
 
 
Fina pelargoner som trivs i det ljusa utrummet.
Ett par stycken skall planteras om men det får bli när jag känner mig bättre och huvudvärkan har släppt
 
Kram vi ses
 
Maj-Lis