Ideér och ideér,det fins hur mycket som helst !

Den här inredningskursen jag går på där kan man lufta sina ideér och tankar.
Många tips om hur man kan tänka diskuteras.
Jag gick in på pinterest ( råkade skriva ett e i stället för i i förra inlägget, pinterest skall det va) där fins hur
mycket inredningsideér som helst bara att njuta
 
 
Den här skänken hittade jag på en sida pinterest och blev helt förälskad i den.
På den skulle jag ställa tv-n och i skåpen tv-spel och sådant.
Nu är den alldeles för dyr så jag och mannen skall leta gammal skänk på loppisar eller antikaffärer
Att leta grejer är det roligaste jag vet
 
 
Denna skänken är inte heller så dum, en bild från pinterest den också
 
 
Vi pratade på kursen om att det kommer mycket växter i inredningen nu och vist är det vackert
Denna bilden har jag också tagit från pinterest. Märk väl att man satt speglar på väggen, blir många växter
Jag måste vara tydlig med var jag hämtat bilderna därför skriver jag var dom kommit från på
varje bild. Man får inte plocka bilder hur som helst utan berätta vart dom kommit från
 
 
Snyggt med fönster att avdela ett rum, hmm, kanske i allrummet där nere.Bild från pinterest.
 
 
Kul hyllvägg, bara fantasin sätter stopp, också en bild från pinterest.
 
Inte en enda bild som jag tagit själv i dag men roligt att dela med mig av annat också.
 
Nu skall jag ut och leta en gammal skänk och kanske en liten nätt soffa som skall stå under
fönster på ovanvåningen
 
Kram vi ses
Maj-alis