Människan en varelse som så lätt anpassar sig.

Efter att ha levt i flera veckor med behandlingar för Kjells sjukdom, ja eller månader är det nog, så käns det
nästan som vi glömt bort att skratta.
Luften käns tung att andas och vi lever från dag till dag
Hur mår du i dag ? är första frågan på morgonen, med ett ansträngt leende säger han alltid,jodå det går
 
 
Sjukbesöken har avlöst varandra , ibland har proverna varit obehaglig dåliga för att vid nästa besök ha vänt
på rätt håll igen. Då händer något fantastiskt i våra kroppar hos oss. Vi blir nästan lyckliga och
glömmer bort dom jobbiga dagarna, genast börjar vi planera och drömma igen.
Vad händer med min man tror ni ? Eftersom vi sålt vår gamla pergola så behövs det en ny
 
 
Den här mannen vill absolut ha något att göra. Jag försökte stoppa men det gick icke, läkarna har sagt att jag
skall hålla igång, det stärker skelettet fick jag till svar. Det blev en tur till IKEA och inhandla ett nytt och vips
så var han igång
 
 
Efter några timmar såg det ut så här. Snygg blev det, bara en liten grej, jag tror jag skall inskaffa ett nytt bord
Ett avlångt brunt bord får det nog bli men dom vita stolarna får stanna kvar
 
 
Gammal bänk och pelargoner som står på tillväxt, härligt att se hur dom växer än om dom är lite vingliga nu.
 
 
Att må bra, känna glädje och att fånga dom stunderna som bjuds, det gäller att ta vara på dom, när sen
problem dyker upp ta tag i dom då, när dom kommer om dom kommer.
 
 
 
Här pausar han herr Nilsson i uterummet ( skalar räkor )
 
En liten hörna i vår trädgård i kvällsol, ogräs kan vara väldigt charmigt tycker jag och inte behöver gräsmattan
vara nyklippt alltid
 
Nu skall det bli ostkaka med grädde och sylt till kvällskaffet
Vi ses
Kram
 
Maj-Lis