Det finns saker i livet som det inte går att ändra på

Det går inte att vrida tiden tillbaka hur gärna jag än vill det, det som har hänt det har hänt.Orättvist tycker jag att någon som var så god som Kjell inte kunde få vara kvar här hos mig. Han var en man som gav mer än han krävde tillbaka.
Någon sa att det var en bonus som vi fick i detta livet att vi träffades vid rätt tid och plats och fick ändå så många lyckliga år tillsammans. Jag får nöja med det.
I dag har jag varit och skrivit in mig i Senior sport school som vara i 12 veckor två gånger i veckan. Teori och prova på kommer att bli riktig roligt.
Att fota och reda med inredning det håller jag på med mellan varven som träffa barn, barnbarn och vänner.
 
Fick en känsla att jag ville få in ljuset nu i denna mörka tid men som ändå går mot vår. Drog därför gardinen till ena sidan och det blev ljusare .
 
 
Helt utan gardiner tror jag inte att jag trivs. lite växter hjälper upp att göra rummet ombonat.
 
 
Flyttade om lite bland mina blickfång, gunghästen fick ny plats på mormors gamla skåp.
 
 
Torkad hortensia och runda askar som Kjell har tapetserat till mig. Kjell har sin plats på skåpet så känns han nära ändå. Fjärilstavlan limmade han på en skiva och gjorde sen ram av dörrfoder.
 
 
 
 
Massor med snö fick vi för någon vecka sedan. I denna häcken hänger jag hassor med fågelmat. Vi får inte glömma småfåglarna sa alltid Kjell så det sköter jag nu.
 
 
Hoppas vi ses snart igen !
 
Kram
Majlis