Det enkla.

 
Vi var en runda i Lund i går, Kjell skulle göra en röntgen på sitt hjärta och det hoppas vi var bra, en
rutin kontroll.
Vi besökte Nova Lund innan vi åkte hem och åt en god lunch och naturligtvis kollade jag en del affärer
också. Måste säg att jag blev lite besviken, jag som gillar inredningsaffärer fick ju inte mitt lystmäte
mättat. En enda var där och sen klädesaffärer i massor. men ja,ja det blev en billig runda.
 
 
Jag fick Kjell att köra inom Höör för där fins en stor butik med massor av all slags
inredning fån billigt till jättedyra grejer, jag letar nämnligen efter en 5 armad 60 cm hög ljusstake som jag
skall använda til ett särskilt tillfälle. Men icke där fans ingen sådan.
 
 
Men jag hittade två små söta enkla flaskor som jag köpte för 39 kr. När jag kom hem klipte jag några grenar
från min murgröna som ändå var lite förväxt, dom fick stå i tavelhyllan och nu var ju den lite smal så
flaskorna kom inte i mellan. Men skam den som ger sig jag fick ta till lita små stenar så blev det
stadigt, har jag tänkt att flaskorna skall stå där så ska dom
 
 
På den stora täljstensspisen står en gammal flaska och det blev lite murgröna till den också.
Fotot i bakgrunden mina fina föräldrars bröllopsfoto från 1939.
 
 
Avslutar med en fin mini azalea som får sällskap av några hästar sen kan man tycka vad man vill om
dom skavda hästarna, jag gillar dom men smaken är som baken, delad.
 
Kram på er !
Maj-Lis