Sommar när den är som finast !

 
Ja nu gröskar det så man hinner inte med. Det är så grönt och jag bara njuter. Ogräset växer mer än
vad jag önskar men det får bli som det blir för vem har bestämt att ogräs är fult.?
Här en del av trädgården på baksidan av huset.
 
 
Ja ni ser en blandning av lite trädgårdsprydnader, fågelbad, biommor och ogräs.
Min rygg gillar inte att böja sig så jag får gilla läget och plocka bort det som växer på höjden.
 
 
Jag har fått tid till röntgen på måndag, där skall man lägga en smärtblokad i ryggen. Men jag får lov
att säga att jag är inte modig när det gäller att få sprutan i ryggen. Jag var så skräckslagen över detta
så jag ringde och fick prata med en sköterska så nu känner jag mig lite lugnare.
Jag har inget val jag måste göra det, kan inte leva med smärta så gott som alltid.
 
 
Den här växten köpte jag för någon vecka sedan, får se om jag lyckas med den. Jag tyckte den såg
ganska spännande ut. Den lär bli ganska hög så jag får nog hålla efter den och klippa den då och då.
 
 
Hittade en rostig ljuslyckta hos Gröna Porten när jag var där och provade yoga i lördags.
Det fick bli ett cement äpple i stället för ljus, ljus sätter jag dit till hösten
 
 
Får se vad jag skall göra med den här kabelvindan, kanske måla den svart eller får den vara som den är.
En kul grej att ha i trädgården. Ja man kan säker fixa till den och ha den inomhus också.
 
 
Trädgårdsprydnader sätter jag lite här och där.
 
 
Lupinerna plockade jag in för ett bra tag sedan så dom har gjort sitt vid det här laget, men dom var
fina så länge som dom stod
Lite kyligare är det nu i luften men solen lyser och allt är vacker runt om kring oss, njut !!
 
Kram
Maj-lis