I dag en riktigt bra dag !

 
I dag fick vi veta att kjells blodvärden hade börjat gå på rätt håll och det är viktigare än allt annat här hemma
Möbleringen i tv-rummet börjar bli klar , vi har satt upp andra tavlor. Det är foto som Kjell har tagit när vi var
på semester på Gottland, ett par hyllor i smide hittade jag på Rum 28 i Kristianstad. Tunna vita gardiner räcker.
 
 
 
Små vaser i glas passar bra på små hyllor annars är det lätt att småvaser ser plottrigt ut om dom inte hamnar
i rätt miljö. Vaserna hitade jag också på Rum 28. Snödropparna hittade jag i trädgården
 
 
Amplar och växter kommer mycket i inredningen i år och det gläder mig verkligen.
Det är lätt att placera och gör sig nästa överallt i hemmet.
Innan hade jag växtilgheten mest i uterummet men det har blivit ändring på det.
Iredningskursen är ju slut och summan av det hela är nog att det blir som bäst om man går på sin magkänsla.
Roligt har det varit och en del ideér har jag taget med mig.
Har man svårt att hitta stilen gå in och titta på pinterest där fins hur många idier som helst,
men det viktigaste är att man själv känner att det käns rätt
Det fins en bok till som heter "Feng shui för svenska hem" av Agneta Nyholm Winqvist som är intressant och som alltit gäller
Feng shui är ju inte någon trend utan den kan man använda sig av alltid om det käns bra.
 
Oj det blev lite mycket text i dag ,läs vad ni orkar.
 
kram
Maj-Lis
#1 - - Marie Skoog:

Vad skönt att det går åt rätt håll för pappa!
Och så fint det blev!
Kram Mia

#2 - - Kjell:

Va kul att så många gillar din blogg