Nu har det börjat så smått.

I dag har nedmonteringen av hyllorna börjat, ja det vill säg jag har börjat med alla böckerna
och annat bråte som man samlat på sig, först naturligtvis.
Kjell och jag körde sen till ett par andrahands butiker och kollade efter en skänk som skulle passa som
tv-bänk.
 
Så tråkikgt det ser ut när man börjar tänka i andra banor. Här skall jag byta plats till fotöljerna.
 
 
Alla böcker vart gör man av dom ? Vi har läst alla och kommer ju inte att läsa dom igen.
Vi får ge bort dom eller kasta jag orkar inte ha dom och flytta på. Några fina böcker kommer vi
att behålla
 
 
Ser genast lite luftigare ut. Bänken skall jag sälja, hoppas det passar hos någon annan
 
 
Sygg tapet, skulle kanske passa som fondvägg, man får inte vara feg.
 
Föresten skänken är hittad på ett ställe som jag aldrig kunde tänka mig att hitta den.
 
Kram
Maj-Lis