Då är det bara att vänta !

Besvikna blev vi när det inte blev någon behandling för Kjell denna veckan, förkylningen satte stopp för den
På måndagskvällen började han känna sig dålig och sämre blev det på tisdagen den dagen behandlingen skulle ges. 39 graders feber.
Prover skulle tas ändå så medan jag var på mammografi så tog Kjell sina prover.
Gissa vad glada vi blev, alla prover som skulle stiga hade gjort det och dom som skulle sjunka gjorde det,
vilket betyder så här långt att denna behandlinge gör det vi förväntar oss.
Nu käns det inte så jobbigt att behöva vänta en vecka i onödan och vi hoppas och tror att detta är det rätta
för Kjell samtidigt som hans imunförsvar får visa sig att den klarar en förkylning
Alvedon, vätska och vila och med den kämparglöden så kommer han att fixa detta,
Nu ser vi fram mot tisdag nästa vecka
 
Innan i helgen var vi på Cafe´kronan i Lönsboda och besökte Lina Gardelids utställning med underbara
tavlor. Hon har även tagit fram kuddfodral och kort, jättefint
 
 
Naturligtvis föll jag för kudden med vingar, tavlan på väggen med resväskorna är också från Lina, den har jag köpt av henne innan
 
 
Jag är ju väldigt förtjust i mina kuddar med tigrar på så det gällde att dom passade ihop och det gjorde dom
Har man färger i olika nyanser så funkar det än om motiven är väldigt olika. Här är det grått i botten som funkar
bra, dom vita vingarna tas upp av gardinen
 
 
Köpte några vackra kort, kan ramas in om man vill det. Fins som tavlor också plus många andra motiv
 
 
Planterade lite i en söt terin som står på byrån i hallen
 
Vi ses snart igen
 
Kram
Maj-Lis