Fönster



Att hitta ett gamalt fönster kan va lycka.



Att njuta av livet är underbart.



Här hittade jag lite gammalt att blanda i inredningen.Två ljus som äpple,
några krus en gammal matlåda och en kruka i fattigmanssilver.



Jättegammal träskål med appelsiner.



Vacker fönsterprydnad,hjärta köpt på Dimoda.





Gammal ljuslyckta,loppisfynd. Cyklamen har fått hänga med trotts den börjar
bli lite förväxt men fin ändå.



Lite annat att vila ögonen på.



Här kom en lite nyare cyklamen.

Ja som ni ser så har jag gjort en del arangemang hemma.Det är roligt att
testa och se hur man lyckas.Många av mina saker har en historia och det känns
roligt att dela med sig.Fönstret har suttit i vårt gamla uterum för många år sedan
Janne min förste man hittade flera stycken i ett hus som skulle rivas.Men nu
finns bara detta kvar,ska se vad jag kan göra med det.Någonstans kan jag
nog använda det.

Hej då,vi ses

Majlis.
#1 - - Skogslyckan:

Ser ut som du haft kul och haft härlig inspiration när du gjort dina stilleben!! Det var ett gammal fint flaggfönster. Fönster kan användas till så mycket fint...Jag har fullt upp inför ett reportage på fredag, så mycket man vill hinna med. Ha en fin dag!

Kram Pia