Speglar och lite annat



Spegelram i matrum.



Gammalt motiv på spegelramen.När jag jobbade med Oriflame för många år
sen vann jag denna spegel,stor och pampig.Den skymtar ibland på mina
inredningsbilder här på bloggen.



Här från en annan spegel.



Hänger över vita skåpet ,köppt i Knislinge när det fanns en affär som hette
drömkojan.



Gammal spegel köpt på loppis för några år sen.Undrar vart barnen skall.



Spegeln finns i allrummet på nedanvåningen.



I hallen hänger denna gamla spegel.Spegelglaset är gammalt och fult men
skall inte bytas sa antikhandlaren som jag köpte den av.Då misster den sitt värde.



En primula får spegla sig.



Intill köket på baksidan i lilla hallen hänger denna nyare spegel.



I samma hall som spegeln,satte jag på dörrfönstret denna fuskblomma.



Till sist ytterligare en gammal spegel.Den hänger när man kommer upp för trappan
till ovanvåningen.



Lita annat skrev jag vist.
Här en gammal klocka.



Jag förkärlek till gamla saker,dom har liksom en själ.Klockan får jag dra upp
varannan dag om den ska fungera.

Det får bli allt för idag.Vi ses snart

Kram och hej ! Majlis.