Saker där hemma

Ibland bara upptäcker jag ett fotoobjekt. Det här ett äpple från kivik en ljuslyckta från loppis som jag
målat och en tidningssamlare som står på skänken i köket, fram med kameran och klick...
På den gröna skänken i matrummet står dom här typ kronorna som jag fått av min syster, i bakgrunden
en liten tavla med fjärilar som jag inte hittat någon plats till ännu, den får stå här tillsammans med den stora fjärilstavlan så länge
Undra hur många värmeljus jag gör av med....säkert massor.
 
När det nu blivit någorlunda varmt ute och man inte behöver elda i täljstensspisen går det bra att sätta in ett
par ljus som piggar upp lite
På soffbordet stå en bukett rangliga lite ovanliga men stiliga tullpaner
Fina tycker jag i sin ovanliga stil.
Och utanför vårt hus ett par hundra meter ner ligger sjön spegelblank och väntar på badgästerna.
Ha en skön söndag mina vänner så ses vi snart igen när jag tagit mig en ny fotorunda
Kram och hej !
Maj-Lis