Att bevara det gamla

Det gäller att pröva sig fram. Det var något som inte stämde med mitt gamla garage. Det där med tyg
som dolde väggen, nja det var ju inte så det var tänkt från början. Det var det råa och gamla som jag
skulle ta fram
 
Nu är jag väldigt osäker. Tyget skulle bort det är ok, men ska korgmöblerna vara kvar ? Har nog en del
annat som jag ska testa. Dockvagnen är jag därimot säker på
 
Likaså stolarna som jag köpt av min dotter Mimmi skall också stå kvar. Jag köpte sittdynor på Ikea, 10 kr
st så man inte blir kall om rumpan. Plankorna som är bord är underbara enligt mitt tycke
 
Jag var på Solhaga och handlade penseer ,en prydnads fågel som skymtar bakom och så en
 
Prydnads häst i betong. Den kunde jag inte motstå
Mina bevingade grisar från i julas får stanna kvar i hyllan, dom är häftiga.Det var lite om garaget som
hela tiden är i förändring tills jag känner att det blir rätt
 
Jag skall bli färdig till den 12 april när det är Göinge open. Då tänker jag att det ska gå att köpa fika
här hos mig. Vi får väl se om vädret är med mig annars får det gå ändå.
 
Nu hade jag tänkt att jag skulle berätta om mäniskorna som vi träffat och som har bott i detta huset och
byggt det gamla garaget, men jag tar det nästa gång
Var sak har sin plats. Nu ska jag ut i det fina vädret, vi ses.
Kram
Maj-Lis
 
#1 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Så fin den översta bilden va när den va i en gråare skala :) Ha en fortsatt bra måndag :)

Svar: Tack ! ha en bra dag du också.
Maj-Lis Renud