Fundera.

 
Just nu känns det bara som att komma igenom dom här dagarna när det är så kallt
17 grader i morse, då är man glad för att vara innomhus.
Jag har fibromylagi som sitter i musklerna och atros i leder och det gör sig verkligen påmint när det
är så här kallt. Vanligtvis är jag van vid att jag är begränsad i vissa rörelser och är innerligt tacksam
att jag inte har en alvarligare sjukdom. Frukt är både vackert, nyttigt och gott.
 
 
Jag satt i mitt kök och funderade lite på att det dröjer inte så länge till förren våren anmäler sin ankomst
man får bara ha lite tålamod, och så tog jag några foto. IKEAs bricka Småland tycker jag är fin och så är
ju min käre Kjell smålänning och har jobbat på IKEA i 24 år
 
 
Nyhet från IKEA tyckte att dom var rätt kul och lite ovanliga, kan vara kronljus i dom om man helre vill ha det.
Kjell råkade bita sönder en tand och hans tandläkare huserar i Älmhult så då passar jag på att fördriva
tiden på varuhuset medan tandläkaren fixar till problemet.
 
 
Jag har funderat ett tag på att jag skulle vilja ha vita bänkskivor istället för ekskivorna som både har blivit
repiga och fula men mannen säger NEJ ! Jag har börjat operation övertalning, nu är det bara hur lång tid
övertalningen tar.Jag har sett snygga lite milerade bänkskivor på IKEA , tålig me....
 
 
Avslutar med en söt liten tulpan, i morgon bär det iväg till sjukhuset då skall jag vara ett litet stöd
till barnbarnet Tuva som skall oprera bort mandlar och polyper stackars liten, ja mamma Mimmi är
naturligt också med så kan vi bytas till att sitta hos henne när hon vaknar.
 
I dag blir det dubbelkram det är kramens dag i dag. ( vem som nu kommit på det )
 
Maj-Lis