Att den aldrig ger sig !

Kylan alltså.
Den har verkligen bitit sig fast känns det som, frost på natten och snöfall på dagen.
Men det är ju aprilväder så vi får lugna oss värmen kommer i sinom tid ( förhoppningsvis )
 
Tulpaner är i alla fall vårblommor tycker jag, tre stycken i en kul vas från Indiskan.
 
 
Vi har varit i Linköping några dagar hos våra vänner,alltid lika trevligt och ompysslade blev vi.
Det blev bland annat en tur till en tevlig loppis och naturligtvis så hittar jag alltid något fint som jag 
gillar. En fin liten skål med handtag fick min ärtor på tråd plats i.
 
 
En hel hop med gamla böcker hittade jag också till det häpnadsväckande priset av 5 kr st
Jag placerade dom under taket i tv-rummet på ovanvåningen
 
 
Vi var inom i en trevlig blomsteraffär där stod den här krukan och frestade mig.
Faktum är att jag behöver förnya mina fönsterkrukor tycker jag, en del har varit med länge och är inte
särskilt roliga längre
 
 
När våren är på väg brukar jag byta till tunna ljusa gardiner.
Jag tycker om när ljuset letar sig in genom det tunna tyget. Åhlens har den här gardinen som har linne`struktur
199 kr för två längder
 
 
Likadana gardiner i matrummet, ja rummen går liksom i hop så det blev ju bra
 
 
Det har varit påsk och då hamnar äggen sen åren innan som prydnad i trappan.
 
I morgon blir det besök till sjukhuset för Kjell. En ny cancer medicin skall han få som vi hoppas ger den
effekt som är tänkt. Jag tänker följa med ställa frågor som jag funderar på, får en känsla av att frågar man inget
så får man inget veta. Tre olika mediciner har han fått detta är fjärde och en nyare som skall vara speciell till just
myelom.
Nu håller vi tummar och tår att den dödar cancercellerna
 
Vi ses här 
kram på er
Maj-Lis
#1 - - Gunsan :

Så vackert som alltid 👌👌 Håller alla tummar för Kjell!!