i dag, bara en dag.

Jag gick och ramalde när det var halt då för några veckor sedan, slog i höften och axeln och det är ju
märkligt vilken tid det skall ta och läka. jag har varit och röntgat och det syntes inget som var fel
 
 
Men ont har jag och nu i dag så skall jag till ToBe i Lönsboda han hjälper mig genom laser och så tejpar
han då käns det bättre ett tag, men det skall väl läkas nogon gång
Man blir glad av blommer i alla fall
 
 
Bilderna är från alla hjärtansdag, rosor från min man
Feburari är en dryg månad skönt att den snart är slut, mars käns som vår
 
 
Grannarna i huset bortanför oss har flyttat skall bli spännande och se vilka som kommer att bo där
Den andre grannen kom hem i söndags från sin utlandssemester, vi har passat katten Frasse när
dom varit iväg så nu är det som vanligt igen
Jag har tagit en paus i funderingarna kring inredningen i dag men i morgon, då är det på gång igen
 
Kram, vi ses
Maj-Lis