I dag en riktigt bra dag !

Japp det blir en bra dag i dag, solen skiner och jag ser fram mot kvällen.
Jag skall nämnligen börja på en inredningskurs i Kristianstad och det skall
bli riktigt kul
 
 
Kursen är fyra onsdagar mellan 18,00 - 20,30 .
Det är alltid roligt med att få lite nytt tänk när det gäller att inreda
och att träffa nya människor som har samma intesse.
 
 
 
Jag gick en inredningskurs för så där 10 år sedan och fick lära en hel del nytt, samtidigt som jag fick
bekräftelse att jag tänkte rätt i mycket.
Ett hem skall inte vara en utställning utan det måste synas att det bor människor där som sätter
sin prägel på hemmet
 
 
I går var det alla hjärtans dag och jag fick dom här vackra rosorna av min man, en färg som jag inte skulle valt
själv så vilken tur att det var han som valde för dom, gör sig väldigt bra där dom står i en vas
som jag köpt på Blomsterlandet, jag är lite ensidig när jag väljer färg på rosor, vita eller rosa
 
 
Det blev en tur till IKEA också i går
Mannen skulle till modellverkstan och fixa några grejer till sitt företag och eftersom han jobbat
på IKEA i många år så kan han få hjälp där ibland
Jag handlade ett par gardiner till sovrummet lite ljus och några servetter, denna månaden får man
hålla i sina pengar så mer fick det inte bli
 
Raport om kursen i kväll kommer i morgon. Kram och hej
Maj-lis