Våröppna !

 
 
Äntligen kan jag slå upp dörren till uterummet och släppa in våren som är på väg, för det vet vi att den är.
 
 
Med våren kommer alla vackra blommor. Här en mörkrosa Hotensia, så vacker
 
 
En vit Hotensia står i vardagsrummet.
Dom är så tacksamma och när jag tycker dom börjar ge sig inne så planteras dom ut.
Ute växer dom sig stora och kommer år efter år
 
 
Vårlikt i uterummet
 
 
Snart är det påsk och jag har nyligen fyllt år så det är en anledning till att det har blivit bara blommor
i dag man har ju blivit uppvaktad av nära och kära
 
 
Vackra rosor från min älskade man
 
Kruka design Ernst med murgröna, pall från Åhlens och en härlig väska i present
 
Ovanvåningen får vila ett tag tills vi bestämt färg på väggarna jag är nöjd så här långt och
man skall inte stressa
 
Kram på er
Maj-lis